A+ A A-

Fitness na basenie dla puszystych

Ćwiczenia na pływalni dla otyłychNiemal w każdym większym mieście działa klub dla puszystych, który organizuje cykliczne spotkania na basenie z trenerem personalnym. Fitness wodny dla osób z nadwagą, bo tak nazywa się ta forma rekreacji, jest idealnym przykładem jak można połączyć sport, odchudzanie i doskonałą zabawę. Wprowadzając w ruch całe ciało i uaktywniając wszystkie mięśnie poprawia się sprawność fizyczną, która jak wiadomo przez nadmiar ciała tu i ówdzie jest nieco ograniczona. To co wydaje się być niemożliwe do wykonania na w klubie fitness, dzięki wyporności wody staje się bardzo proste do wykonania. Fitness w wodzie sprawia, że kobieta puszysta staje się nie tylko dużo bardziej sprawna, lecz przede wszystkim pozytywnie nastawiona do świata. Z czasem przy wytrwałości można zrzucić zbędne kilogramy, a to doprowadza do tego, że samoakceptacja wzrasta.

Ćwiczenia w wodzie są bardzo bezpieczne dla osób puszystych, gdyż nie obciążają kości tak bardzo, jak inne sporty. Bieganie nawet najwolniejszym truchtem nie jest dobre ani dla kości ani dla organów wewnętrznych. Intensywne potrząsanie wątrobą oblaną warstwą tłuszczyku nie jest dobrym pomysłem, dlatego osobom z nadwagą najczęściej zaleca się marsz lub właśnie fitness w wodzie

 

Zalety fitness’u na basenie

Dzięki aktywności fizycznej na basenie poprawa wydolności następuje niemal natychmiast. Już po drugim, trzecim treningu widać wyraźną poprawę. Przeprowadzając cykliczne badania na ciśnieniomierzu łatwo zauważyć, że zbliża się ono do tego idealnego. Nasze możliwości poprawiają się i dzięki temu sprzątanie, wsiadanie i wysiadanie z samochodu, wchodzenie po schodach stają się śmiesznie łatwe. Czynności, które przyprawiały o zadyszkę przychodzą z łatwością

 

Jak ćwiczyć fitness na basenie?

W Internecie jest mnóstwo materiałów prezentujących fitness na basenie. Nawet jeżeli tworzycie małą grupkę i nie stać Was z koleżankami na profesjonalnego instruktora, można podpatrzyć na YouTube jak ćwiczą inne puszyste panie i zastosować różne praktyki do własnego treningu. Popularne nitki, deski, czy lekkie wyporne odważniki, to podstawowe elementy. Z ich pomocą można wykonać wiele ćwiczeń w każdym kierunku począwszy od skrętów poprzez skłony, aż po pływanie na plecach. Dzięki nim można wprawić w ruch całe ciało nie pomijając ani jednego mięśnia. Z czasem tłuszczyk z okolic brzucha zacznie znikać i zauważymy, że ruchy, które wcześniej sprawiały trudność, stają się teraz prostsze. Nie trzeba obawiać się tego, że nigdy nie nauczyliśmy się pływać. Deska i nitki utrzymają Cię na powierzchni. Poza tym większość ćwiczeń wykonuje się na płytkiej wodzie, gdzie zawsze będziesz bezpieczna. Jedyną rzeczą, o którą musisz zadbać na pływalni, to dobry strój kąpielowy. Aby „klejnoty” nie wypadły i nie zaprezentowały się całej zgromadzonej publiczności zawsze zabieraj na trening idealnie dopasowany kostium kąpielowy.

Ostatnio zmienianysobota, 26 marzec 2016 14:56
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Skomentuj

Wyświetlony będzie wyłącznie Twój komentarz i nazwa, natomiast adres e-mail pozostanie ukryty
KOMENTARZE Z PODANĄ STRONĄ INTERNETOWĄ NIE BĘDĄ WYŚWIETLANE !!!

Powrót na górę