A+ A A-

Jak szybko stracić na wadze

Jeżeli wstydzisz się tego, że nazywają Cię grubasem, to znak, że nie jesteś zadowolona ze swojego wyglądu. Tak naprawdę jest to przerażające, że nadal wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że Nam Puszystym sprawia przykrość, bo często nadmierna waga jest dla nas dużym problemem i wcale dobrze nam się z tym nie żyje. Niejednokrotnie większe ciało wcale nie wynika z obżarstwa, a z zupełnie innych powodów, a osoby z nadwagą nie są wcale z tego zadowolone, że mają więcej tłuszczu niż inni. Przecież osoby puszyste narażone są często na  choroby jak chociażby cukrzyca, nadciśnienie oraz choroby serca.

 

Osoby mające większą wagę próbują z tym walczyć, lecz często jest to walka z wiatrakami. Dlaczego tak jest? Ponieważ przyjmują złe metody. Lecz spokojnie ! Mamy poradę dla puszystych jak szybko stracić masę. Jedyne co musisz zrobić, to wdrożyć zmiany w swoim stylu życia. Zmiany te oczywiście nie będą łatwe do wprowadzenia od zaraz, ale bez wysiłku nie będzie efektów.

 Oto dwie porady jak szybko mogą odchudzić się wszystkie osoby puszyste:

 

 PIERWSZA PORADA DLA PUSZYSTYCH:

JEDZ MAŁE POSIŁKI

Jeżeli chcesz w szybkim tempie zrzucić wagę należy podzielić posiłki. Zamiast obszernego śniadania, obiadu i kolacji należy jeść  małe posiłki w odstępach nie większych niż 3-4 godziny.

Jedzenie tylko dwóch lub trzech posiłków przez cały dzień, to najlepsza metoda, by przytyć, a jeżeli zmienić swój sposób odżywiania na mniejsze posiłki, lecz o regularnych porach, to sprawisz, że poprawi się metabolizm Twojego ciała, a to jest kluczowe, by szybko tracić tkankę tłuszczową.

Jeżeli zaczniesz jeść  w ten sposób unikniesz problemu głodu i nie będziesz musiała podjadać między posiłkami.

Taki rodzaj podziału na posiłki jest bardzo zdrowy i mogą z niego skorzystać nawet osoby chore na cukrzycę, które jak wiadomo muszą dostarczać jedzenie, by utrzymywać odpowiedni poziom cukru we krwi.

 

DRUGA PORADA DLA PUSZYSTYCH:

UNIKAJ CUKRU I FRUKTOZY

W naszym mózgu mamy receptory, które odpowiadają za to, czy jesteśmy najedzeni, czy nie. Jedząc produkty zawierające cukier nie czujemy się najedzeni, a wręcz wzrasta chęć  zjedzenia większej dawki pokarmu. To niestety powoduje, że znacznie wzrasta masa naszego ciała. Dlatego musimy być ostrożni z produktami zawierającymi cukier, a wręcz powinniśmy unikać takich produktów jak: chipsy, słodycze, napoje gazowane, cukierki, czekolada itd.

 

Te dwie porady są idealne dla kobiet, które marzą o tym, by zaprzestano mówić o nich „grubasy”. Zastosuj je, a z pewnością wkrótce będziesz coraz bardziej szczupła, atrakcyjna, a przy tym bardzo zdrowa.

 

Zapraszamy do naszego działu: diety dla puszystych, w którym znajdziecie najlepsze diety i potrawy, dzięki którym będziecie chudnąć

 

 

Skomentuj

Wyświetlony będzie wyłącznie Twój komentarz i nazwa, natomiast adres e-mail pozostanie ukryty
KOMENTARZE Z PODANĄ STRONĄ INTERNETOWĄ NIE BĘDĄ WYŚWIETLANE !!!

Powrót na górę