A+ A A-

Jak schudnąć bez stosowania diety?

Masz dosyć drakońskich diet? Chcesz schudnąć, ale nie masz zamiaru katować swoje ciało "cudownymi dietami", po których twoja waga powraca z efektem jojo? Mamy cenne i skuteczne porady, dzięki którym powinnaś schudnąć.

Przeczytaj !

Zastosuj !

A z pewnością będziesz zaskoczona efektami !

 

1 / ODRZUĆCIE JEDZENIE W FAST FOOD'ACH

Jak wszyscy wiedzą: TO JEST NIEZDROWE. Bomby kaloryczne, które są tam serwowane powodują, że nasze ciało nabiera wagi

 

2 / ZAMIAST SŁODZONYCH NAPOJÓW GAZOWANYCH WYBIERAJCIE NAPOJE LIGHT

Słodzik, który jest stosowany w napojach light jest o niebo lepszy niż cukier.

 

3 / PRZESTAŃCIE PODJADAĆ

Najgorszą rzeczą jaką robimy jest podjadanie między posiłkami. Cukierki, ciasteczka, batoniki itd. dostarczają taką ilość kalorii, że nawet jedząc "chude" posiłki niwelujemy cały trud zrzucania wagi

 

4 / SPACERUJCIE

Spacer jest najlepszą formą odchudzania. Nie chce nam się chodzić na spacer? Nudzi nas to? Nie ma problemu. Możesz np. wracając z pracy wysiąść przystanek wcześniej i przejść go pieszo. Możesz także zamiast jechać na zakupy do supermarketu wybrać się pieszo do lokalnego sklepiku.

 

5 / PIJCIE BARDZO DUŻO! NAJLEPIEJ WODĘ MINERALNĄ !

Spożywanie dużej ilości napojów, a zwłaszcza wody mineralnej sprawia, że żołądek będzie wypełniony i będziemy mieć mniejszą ochotę na jedzenie.

Oczywiście sprawdźmy uprzednio czy toaleta znajduje się wystarczająco blisko !!!

 

6 / NIE OMIJAJCIE ŻADNEGO POSIŁKU !

Tak ! Ta zasada jest ważna ! Wiele osób mylnie myśli, że jeżeli chcemy schudnąć, to należy jeść jak najmniej. A to jest błąd. Nieregularne spożywanie posiłków rozstraja nasz układ pokarmowy i powoduje zaburzenia w trawieniu. Dlatego ważne jest, by jeść regularnie, lecz zwracając uwagę na to co się je.

 

7 / JEDZMY W ODPOWIEDNIM CZASIE !

Pory posiłków również powinny być ściśle sprecyzowane. Jeżeli jemy późno w nocy i zaraz po posiłku idziemy spać, to ... nie możemy marzyć o tym, że schudniemy. Nasze układ pokarmowy wolniej pracuje, a przez to odkłada się tłuszczyk. Zatem jemy przynajmniej 2 godziny przed spaniem

 

8 / ZMIEŃ NACZYNIA !

To jest bardzo dobry sposób, by nieco zrzucić wagę. Zamiast dużych głębokich talerzy zmieńmy je na nieco płytsze. Nasz wzrok i umysł podpowie nam, że jemy na dużym talerzu, a tymczasem przyjmiemy mniejszą ilość pokarmu. Może się zdarzyć, że po zjedzeniu mniejszej ilości nie zawsze będzie nam się chciało iść po dokładkę. A oto właśnie chodzi.

 

9 / DZIELMY POSIŁKI NA MNIEJSZE CZĘŚCI !

Badania udowodniły, że jeżeli spożywamy np. dwie kanapki w całości, to wydaje nam się, że jest mniej do zjedzenia niż kiedy te dwie kanapki podzielimy na mnóstwo małych kawałków. W pewnym momencie zaczynamy się nudzić jedzeniem i w ten sposób mamy ochotę zjeść mniej.

 

10 / PRZYGOTOWUJMY POSIŁKI ZDROWE!

Powinna przyświecać nam zasada zdrowego przygotowania posiłków, które wyglądają następująco:

50% warzyw (najlepiej waszych ulubionych)

25% białka (chude mięso - najlepiej drób lub ryby)

25% węglowodany (może być skrobia)

 

11 / ZAPOMNIJ O TŁUSTYM MLEKU !

Lepiej starajmy się pić chude mleko, bo generalnie mleka jest już dosyć w naszym codziennym pokarmie (zwłaszcza w maśle)

 

12 / ŚWIĘTA. TRZYMAJMY SIĘ ZASAD NA CO DZIEŃ I W ŚWIĘTA !

Święta to magiczny okres kiedy zazwyczaj odpuszczamy sobie wszelkie zasady i swawolnie spożywamy ogromne ilości kalorii. Przecież można dobrze zjeść bez ładowania w siebie dużej ilości kalorii. Np. po obfitym obiadku jemy ciastko, to może chociaż kawkę, którą popijamy zróbmy czarną, a przynajmniej bez cukru

 

Chyba po przeczytaniu tego artykułu jesteś nieco mądrzejsza? Teraz tylko od ciebie zależy, czy zastosujesz powyższe porady w swoim życiu.

 

Skomentuj

Wyświetlony będzie wyłącznie Twój komentarz i nazwa, natomiast adres e-mail pozostanie ukryty
KOMENTARZE Z PODANĄ STRONĄ INTERNETOWĄ NIE BĘDĄ WYŚWIETLANE !!!

Powrót na górę